Snart semester

Ja, då var det fredag. Sverige har kammat hem två brons och gått vidare till semifinal i hockeyn. Barnen är hemma, alla är något sånär friska, och det är bara en tidsfråga innan vi sätter oss på planet till Teneriffa. Så jävla skönt det ska bli. Tjejerna längtar sjukt mycket, det första dom sa när dom vaknade imorse var: "Hur lång tid är det kvar nu?". I bilen på väg till skolan så pratade vi om flygresan och hur spännande det är att flyga. Jag har med åren börjat hata det och har nästan blivit lite flygrädd, vet inte varför egentligen, jag har flugit överallt hela mitt liv och borde vara van vid detta laget. Men nej, när vi skulle landa förra året när vi var i Egypten så var speciellt landningen skitjobbig. Jaja. Of all of the things I have lost, I miss my mind the most.
 
Jag avslutar med en bild från dagens hockeymatch, som vi (jag, min kollega Vicki och resten av grabbarna på kontoret) naturligtvis följde med spänning! (Resten av tjejerna på kontoret surade för att dom missade dagens avsnitt av Bachelor. Suck.)
 
 
 
Vi hörs om en vecka, jag tänker inte befatta mig med internet eller någont annat tekniskt (mer än tvn på hotellrummet) på en hel vecka nu.
 
Peace out!

Kommentarer
Postat av: Elin Fennander Sahlberg

Det där med flygrädsla är jag den första att bekräfta.. Hoppas på att jag inte vågar flyga hem nästa år 😊
Enjoy your tripp!!

2014-02-21 @ 17:42:22
URL: http://Wilhelmsro.com

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0