Kidnappning

Jag tycker det är intressant att läsa om gamla brott, mord osv, ja, egentligen allt som visar vilka idioter människor egentligen är. Gillar att kolla på dokumentärer om kriminalfall osv.
 
Idag fick jag tips på jobbet om http://kidnapparna.nu/ vilket handlar om ett kidnappningsfall i Uppsala, där 3 personer i 20-års åldern kidnappar en kille och håller honom i ett hus i Umeå i ungefär en vecka.
 
På hemsidan finns tre upptagningar från rättegången som är omgjord till en podcast så man får höra alla 3 kidnapparnas verioner och hur det gått till.
 
Intressant hur folk tänker. Tänkte att jag ska börja lyssna på P3 Dokumentär som sänder olika podcasts också, när man är trött på att lyssna på radio på jobb är det roligare att lyssna på en dokumentär.
 
Bara ett tips :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Manuella

P3 dokumentärerna är BÄST!! Jag älskar de och har nog i stort sett lyssnat på alla vid det här laget. Bästa sällskapet vid bussresor, hänga/vika tvätt och rasta hund tid :-).

Svar: Ja, jag tänkte jag skulle fixa så jag kan lyssna nu när vi sitter på flyget, perfekt ju! :)
Livet är inte bara en lek utan även en dans på rosor

2014-01-16 @ 09:16:22

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0