Kollegor å sånt

En av mina kollegor har något fel i huvet.
 
 
 
Bokstavligen talat. Hon fick en stenhård boll i bakhuvudet för 2 år sen och har konstant huvudvärk sen dess. Nånting är fel. På fler än ett sätt :D :D
 
 
 
Igår var hon så tramsig hela dan så vi bara satt och skrattade konstant i typ 3 timmar på eftermiddagen. Eftersom vård VD hade ett "nyårstal" där han sa att vi skulle höja arbetsmoralen på företaget så tyckte min kollega att det var dags att starta med det. Dock var det inte så arbetsmoralhöjande med trams eftersom det blev typ 0 gjort, men men, nu är vi iallafall lite gladare :D
 
Och om ni undrar så ja, alla på mitt jobb har minst 2, men helst 3 skärmar. Det blir mer effektivt så liksom. Och så jobbar vi i typ 15 olika system så det är lättare att ha allting uppe :) Och nej, här har vi inga egna kontor, alla sitter i ett enda stort kontorslandskap, till och med VDn. Både bra och dåligt, hade varit skönt om det var en aning uppdelat iallafall. Nu hör man när privatsupporten sitter och bråkar med sina kunder som inte förstår skillnaden på papperskorgen och kontrollpanelen. Men det är ganska kul ibland :)
 
Jo, just det, sen har jag ju klippt mig också. Bort med det långa tråkiga och in med lite kortare. Så jävla skönt det är att det typ torkar på 4 minuter istället för 4 timmar, me like!
 
 
 
Det var allt för idag, puss!

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0