Skit-fotbollsVM

Nu har det snart varit fotbollsVM i tre år. Känns det som. Jag har blivit tvingad att se mer fotboll än nånsin förr, mest eftersom Kevin har bjudit hit halva vänskapskretsen till varje match och jag har då snällt fått sitta bredvid som en bra fru och verkat intresserad.
 
Snark.
 
Idag strejkar jag och kollar på True Blood i sängen när han och Polski sitter där nere som två pånyttfödda tonårspojkar som helt plötsligt vet och kan allting bäst om fotboll.
Jag är ju ganska skonad från det där med sport-tittandet annars. Kevin är inte särskilt intresserad av någon sport. Det enda som han vill kolla på är UFC och det laddar han hem och tittar på när jag inte är hemma. Skönt!
 
Nu har vi iallafall semester och denna veckan har vi mest spenderat i trädgården och fixat klart vår lilla lounge på framsidan. Det blev så jäkla bra och jag är jävligt nöjd med resultatet. Jag är riktigt glad att vi bestämde oss för att göra ett staket i glas fastän det var lite dyrare än alternativet. Huset ser helt annorlunda ut.
 
 Här inviger vi den med ett glas rosé och en öl :)
 
Annars ska vi inte göra så mycket mer denna veckan. Igår var vi hemma hos några kompisar och åt middag och tog det lugnt. Idag var vi ute i Limhamn och käkade middag på en restaurang, mest för att vi inte orkade laga mat i värmen. Myspys.
 
Avslutar med en bild på mig och tjejerna från i lördags när vi hade tjejkväll (Kevin var naturligtvis och kollade på fotboll). Som ni såg i inlägget nedan så var vi på bio och såg Draktränaren 2 (skitrolig, jag gillade den till och med!) och sen när vi kom ut så var det fortfarande så ljust och fint väder så jag tyckte att det var lite tidigt för tjejerna att lägga sig. Så vi tog en tur ut till Ribban och käkade en glass och doppade fötterna. Dom tyckte det var jättekul och det var en rikigt mysig tjejkväll. En veckas semester kvar och sen är det dags att börja jobba igen, jag längtar faktiskt lite redan :)
 
 
 
 
Puss!

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0