Jag ska bara....

Jag har ju tänkt att jag ska börja träna. Eller iallafall röra på mig lite grann. Jag har ju lyckats med att ta mig till Kockum fritid och gå på vattengympa en gång i veckan med min kollega Vicki, men jag tänkte ju att jag skulle utöka "träningen" till iallafall två gånger i veckan.
 
Det går sådär.
 
Detta skulle ske i Mars... och April.. och i Maj... och senast idag tänkte jag att jag skulle ge mig ut och gå en runda och få lite sol. Det slutade med att jag har legat på soffan heeeela kvällen och ätit gamla chips sen i lördags. Jag har verkligen minus 150 i självdisciplin. Jag är till och med ensam hemma ikväll. Mannen är och spelar fotboll och barnen är hos farmor och farfar. Så egentligen har jag ingenting att skylla på. Mer än att "jag ska bara"... kolla facebook... instagram.. tömma diskmaskinen.. titta om det finns några mördarsniglar i trädgårdslandet... se klart på Big Bang Theory... kolla instagram igen..
 
Och här sitter jag. Och blir fetare. Och röker.
 
Och nu är ju klockan snart 20, då är det för sent. Typ.
 
Men tanken var iallafall god. Blir man smal av att tänka att man ska träna? Inte det? Nehepp...
 
 
 

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0