Jag avslutar mina semesterminnen med lite bilder

För att avsluta semester-minnena så kommer här en bildkavalkad.
 
Hej, jag har en spricka i foten och kan inte gå, men jag är glad ändå! Syster är ännu gladare som får köra mig överallt!
 
Hej, jag är alltid så jävla snygg, tröttsamt!
 
Äntligen lite sol, och pool!
 
 Selfie.
 
 Snygg är jag alltid, men snyggast vid poolen när jag är halvnaken.
 
Solnedgång och bus på stranden.
 
 Efterlängtade sol!
 
En milkshake till barnen i solnedgången..
 
Och extra-mami tar en Tequila sunrise. Längesen man drack en sådan, hade glömt hur god den är!
 
 Kryckorna fick stå i ett hörn hela veckan
 
Vi var ute och åkte tåg en dag, mysigt!
 
 Restaurang blev det varje kväll, och vin! Och cola i massor!
 
 och lite mer vin....
 
 Och pussar i massor!
 
 Strandraggaren, med brösthår... mmmmmm... brösthår.....
 
 Vi var ett par dagar på stranden. Sanden var nästan svart, lavasand!
 
 Vi gjorde lite fotbehandling också....
 
 Jag som är kittliig under fötterna tyckte det var rena tortyren... och jaaaa jag vet, jag har feta vader..
det får man efter ett liva av fotbollsspelande.... trasiga knän och vrister är en nackdel man får stå ut med också..
 
 Jag överraskade Kevin med att beställa lite Jägermeister som vi fick på planet på vägen ner, så när barnen lagt sig blev det lite fest för mami och papi :D
 
 Utsikten över bergen från framsidan på lägenheten.
 
 Och där var det slut! Puss puss!

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0