Jaha, redan torsdag?

Ja, då var det redan torsdag. Alltså veckan har bara sprungit iväg och jag hinner inte riktigt med. Vi har haft fullt upp hela veckan med gymnastik, renovering och igår hämtade Kevins föräldrar barnen lite tidigare i skolan och så käkade vi middag där efter jobbet. Som jag skrivit innan så avgudar jag ju Kevins föräldrar. Hippiesar liksom. Så jäkla härliga är dom. :D
 
Min kära mor var på ett snabbt besök igår också, brun som få var hon eftersom dom varit i Spanien i typ 3 veckor och spelat golf. Lyx-panchisar. Men hon kom hem med en parfym till mig iallafall. Yezzz!
 
Imorgon kommer det ett företag och spolar och filmar våra dagvatten-ledningar. Vi har ju problem med att det kommer in vatten i ytter-källaren så vi ska se om vi kan lösa problemet lite lätt eller om vi måste dränera. Vi tror att vi kommer att få göra det senare alternativet, men man kan ju alltid hoppas.
 
I helgen blir det att köpa varsin garderob till barnens rum på Ikea. Dessutom ska den äldste iväg på teckenspråkshelg i Lund. Det kommer att bli jättenyttigt för henne. Eftersom man fortfarande inte vet om hörseln kommer att vara samma eller försämras så är det bra för henne att ta tag i sitt teckenspråk. Jag och Kevin har pratat om att gå teckenspråkskurs men det är svårt eftersom det är en hel vecka och då måste man ta ledigt, dessutom är det bara en som får ersättning från försäkringskassan. Men vi får se, kanske gör vi det ändå.
 
Snart hemgång!
 
 
 

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0