Semester, Jägermeister och sånt som hör till

Äntligen hemma. 
 
Det är jäkligt skönt att åka iväg, men det är fanimig ännu skönare att komma hem. Kevin och jag har legat i en gnisslig jävla säng hela veckan, så fort någon av oss har rört sig så har båda vaknat. Fruktansvärt irriterande. Men utöver det så har vi haft det riktigt, riktigt skönt.
 
Kanarieöarna är ju alltid ett säkert kort. Tar man ett hotell nära stranden och nära restaurangerna så brukar man inte bli besviken. Vi har ätit riktigt gott hela veckan. Var lite tveksam mot maten, efter min och Guns resa till Lanzarote där maten var under all kritik så trodde jag att Teneriffa skulle vara typ samma standard. Men där hade jag fel! Det var nästan till och med att jag gillade paellan som serverades en lunch, men nja, jag är fortfarande lite skeptisk till maträtter som inte har någon tillhörande sås :)
 
Barnen har tyckt att det var riktigt roligt, legat som vattendjur både i poolen och i havet. Det var faktiskt helt okej att bada i havet, ungefär samma värme som i poolen. Jag som hatar stranden gick ändå med på att ligga där ett par dagar. Jag har ju ännu inte insett tjusningen med att ha sand överallt och en massa försäljare som hänger som klungor runt om en. Men men, jag upptäckte ju denna semestern att Kevin har en fetisch för höga vågor och varje gång vi var i närheten och kunde se havet så utbrast han "Kolla vågorna!" eller "Oh, vad tråkigt, inga vågor..." Det finns tydligen en 5-åring i honom fortfarande :)
 
Lägger in en bild på vår utsikt från balkongen:
 
 
Återkommer med vidare uppdatering inom kort!
 
 

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0