Sol, sol, strålande sol!

Vilken härlig dag! (För mig iallafall, Kevin har maginfluensa så han tycker inte om livet just nu) solen gassar så jag och tjejerna tog en cykeltur ner till Bulltofta och upptäckte att det var en stor handbollsturnering på gång. Så vi köpte en glass och satte och på vår filt och kollade lite på folk och nån match. Mysit! Hade med oss lite ballerina och saft också så vi satt där en bra stund. Sen blev det varmt och svettigt och vi avslutar nu vår runda med ett dopp i poolen. Mitt första dopp för i år faktiskt. Det är typ22 grader så nu börjar det bli varmt och skönt. 
Igår orkade vi inte laga mat så vi käkade middag på Vagabond på Söderkulla. Det är hu inget finhak, men det är god mat för en ganska billig peng. Mmmm plankstek!

Vi får väl sticka hem till mannen och se om han lever.  


Avslutar med en bild på 8-åringen från igår när hon målade en mors-dags tavla till mig :) ❤️


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0