Var tar all tid vägen?

Jaha, det var den semesterveckan det.. Var tog den vägen? Fattar inte hur tiden kan gå så snabbt. Men jag har ändå uträttat en hel del denna veckan. Sjuåringen har fyllt åtta och jag har flängt runt och köpt presenter överallt. Passade då samtidigt på att förnya min egen garderob lite, så jag har nåt att ta på mig nu på det nya jobbet. (Alltid skönt att ha nåt att skylla på liksom) 
Sen tänkte jag ju ge mig ut och powerwalka ett par gånger denna veckan, nu när jag hade tid liksom. Det slutade med att jag var ute i måndags och sen fick jag sån sjuk skoskav så jag ville bara börja gråta. Det resulterade i att jag köpte ett par nya träningsskor. Som jag ska använda nån gång snart. Jag lovar. 
Sen har jag tagit igen lite luncher och fikor med sånna som jag inte hunnit träffa under det senaste året. Jag har också rensat hela häcken på ogräs, och planterat lite nytt här och var. Så jag tycker ändå att jag varit duktig :)
Imorgon är det dags för barnkalas här hemma. Vi har inte planerat någonting alls förutom att vi ska grilla, och just nu ser det ut som om det ska regna hela dan, FML
Håll tummarna för att det blir uppehåll, orkar inte ha 15 sjuåringar inomhus!

Just det, vi utförde ju viss tortyr här hemma häromdan. Den lille ville så gärna ha ut sin lösa tand så jag höll henne och Kevin drog ut tanden. Ett par tårar senare var hon glad som en speleman för att den var ute och hon kunde få en peng av tandfén :)



Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0