@copygram

För någon vecka sen betsällde jag hem en insta-plansch från @copygram och idag var jag och hämtade den på posten. Så jäkla fin den blev! Den hänger i hallen så att alla ser det när man kommer in :)
 
 
Det är en massa bilder på vår lilla familj från det att jag träffade Kevin fram tills nu. Barnen tyckte det var skitroligt och piiiiiinsaaaaaamt eftersom det råkade finnas med nån bild där dom badar och inte har någon top på sig. Suck.
 
Däremot var det inte världens enklaste att få ihop alla bilderna. Jag ville ju hämta bilder från både Kevins och mitt eget instagramkonto. Men det gick inte serru. Så jag var tvungen att skapa ett nytt instakonto för att få in både hans och mina bilder och sen fick jag spendera en hel kväll med att publicera 140 bilder på det nya kontot.
 
Jag är jäääättenöjd med slutresultatet men det finns nog lite användar-grejer som @copygram behöver jobba med innan man är helt nöjd med tjänsten.
Jag tror ändå att jag kommer beställa några grejer till inom en snar framtid. Dom hade så man kunde beställa typ 4-6 bilder i ram som var jättefna!
 
Så, in och beställ med er!
 
 

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0