FREEEEEEEEEDAAAAAAAG!!

Då var det fredag igen och äntligen lite sovmorgon! I detta huset får man vara glad när man får sova ostört. På nätterna pågår här vansinnigheter från Mr Phelans sida så det blir inte mycket till sömn. 
 
Under hela vårt förhållande har han till och från pratat, skrikit, sprungit och ramlat ut från sängen men nu är han inne i en period där det är extremt. Han håller på med saker varje natt, ett par gånger varje natt ibland. Inatt till exempel vaknade jag av att han satte sig upp i sängen och höll runt örat sådär som man gör när man inte hör vad någon säger. Först viskade han rakt ut över sängkanten : " Va, vad sa du?" Sen vände han sog om ett par gånger precis som om han letade efter nån. Sen sa han samma sak i normal ton - "Va sa du, jag hör inte?" Fortfarande med handen runt örat. Sen vände han sig om ett par gånger och letade efter nåt och till slut började han skrika -"JAG HÖR INET VAD DU SÄGER!!?" Då fick jag ta tag i honom och säga åt honom att för fan, sluta! Efter ett par minuters skrikande kommer han på sig själv och skrattar lite åt mig och sen lägger han sig ner och somnar om. 
 
Och det tar som vanligt ca 30-40 minuter innan jag kan somna om igen...
 
Härom natten vaknade jag av att han satte sig upp i sängen, tog på sig byxorna och började gå mot dörren. Han går ju alltid upp en timme innan mig men jag tyckte att det var lite väl mörkt för honom att gå upp redan, så jag tittade på klockan 01.05. Suck. Då hade han redan kommit på sig själv och var på väg mot sängen igen. Så tog han av sig byxorna och la sig ner och somnade om på 5 minuter.
 
Och så ligger jag där och vrider och vänder mig igen.
 
Så här håller vi på varje natt nu. Så idag efter jobbet så tog jag en välbehövlig timme på soffan men ögonlocken stängda.
 
Men imorgon är det sovmorgon iallafall, ÄNTLIGEN! Tjoohoooo!
 
 


 

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0