Vecka 30, bara 10 veckor kvar!

Då var jag inne i vecka 30 och det är bara 10 veckor kvar tills vi får träffa vår lilla bebis. Fortfarande svårt att fatta att det faktiskt ÄR nån därinne. Visst att den rör sig och sparkar mest hela tiden men ändå. Tänk att JAG skapat det och att den kommer att likna MIG sen. Helt sjukt att fatta. Helt otroligt fantastiskt. 


Jag mår fortfarande helt otroligt bra för att kroppen förändras som den gör. Lite halsbränna, och lite extra kissnödighet men annars ingenting. Så vi har kunnat leva ganska normat ändå hela tiden, förutom dom första månaderna när jag mådde psykiskt dåligt. 
I påsk tog vi en tur ut till Österlen och stugan i Snogge. Det var lite för kallt fortfarande för att kunna njuta av en vistelse där, men vi tände en brasa och satte igång värmen på max så det gick bra ändå. Yoda och hennes man var ute och käkade middag med oss, eftersom deras stuga ligger i Lövestad, bara ett stenkast därifrån så tyckte vi att det passade bra när dom ändå skulle ut dit. 
Dagen efter körde jag och Irländaren runt lite på konstrundan och lite loppisar längs vägen och sen styrde vi ut till Simrishamn och inhandlade lite rökt makrill och lite sill, mums!
Nu är det soffläge som gäller, tjing!

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0