Bebisdax snart?

Då är dagen D här och snart har halva passerat också, och än så länge ser det inte ut som att bebisen gör nån ansträngning till att komma ut.. Men, plötsligt händer det väl som man säger. Vi är nig ganska inställda på att den kommer hålla sig inne fram till måndag när det är dags för snitt. Även om jag är född för tidigt så brukar man ju gå över tiden som förstföderska. 


Jag har iallafall varit hemma hela denna veckan och nästan blivit deprimerad på kuppen så tråkigt det har varit. Det här med att gå hemma och inte göra ett skit är inte riktigt min grej.. Har klättrat på väggarna, tvättat och tvingat mig själv hem till folk hela veckan. Idag ska jag in till stan och äta lunch med Skurupsborna inne på deras restaurang Basement som ligger inne på Gamla Väster. 

Så, håll tummarna för att bebis tittar ut i helgen!

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0