Vecka 40 och ösregn

Jaha. Då var det sista veckan och kommer hen inte ut nu i veckan så kommer den på måndag med ett snitt. Så idag är det verkligen bara max en vecka kvar! Känns helt sjukt konstigt, men otroligt spännande och bra. Idag är ju min första lediga dag och naturligtvis så ösregnar det :) jag hade tänkt kanske klippa gräsmattan eller nåt så det skulle kunna komma igång lite men nehä, det blir ingenting med det. Varken idag eller imorron som det ser ut nu.. 




Ända sedan jag bodde i lägenheten har jag suktat efter en matta som jag såg i en inredningstidning. Den kommer från danska märket Hay och heter Pinnochio. Den kostar en hel del att köpa ny och jag var till och med inne på att köpa en kopia men sen festade jag nog upp den lönen så det blev aldrig nåt. Men så förra helgen så var det en tjej som skulle sälja en begagnad i en grupp på Facebook så då slog jag till! Och nu har jag äntligen den, och så fin den är! 

Den är gjord i ull och är jättemjuk så det blir perfekt för bebisen att ligga och rulla runt på sen :)

Nä, nu ska jag kolla dagtv och sy gardiner.. Vafan, kunde det inte varit lite fint väder?! Grr..

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0