Vecka 24 and counting

Då var jag snart inne i vecka 25 och idag har vi svullat till det ordentligt med Burger King till middag. Det är sånt vi kan unna oss nu såhär på våra barnfria veckor, men det är snart slut på det! Snart ska det istället göras egna puréer och barnmatsburkar med mosad mat. Ja, om det nu kommer ut nån bebis. Jag är fortfarande skeptisk och tror nog inte på det hela förrän jag verkligen har den i mina armar..





I bakgrunden i en hög på golvet ligger alla mina mammakläder. Jag vägrar göra plats för dem i garderoben för dom ska packas långt ner så fort bebisen är ute och det ska tränas som aldrig förr. Jag hatar att va tjock. Kevin däremot lägger mer kärlek nu på min svulstiga, men ändå platta, röv än vad han nånsin har gjort. Konstigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med dig,jag är inte Heller säker på att det kommer en bebis.. visst man är tjock och det är fullrulle inne i magen men ändå.. är det verkligen en liten människa där inne?!??! /Kusinen

2015-03-12 @ 11:46:05

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0