Och vi fortsätter med lite Whittan..

Irländaren cyklar ju numera till jobbet eftersom hans bil helt plötsligt bestämde sig för att kollapsa.
 
En kväll i förra veckan när han kom in genom dörren så var han genomsvettig och helt anfådd:
 
Jag: - Men, vad har du gjort?  
Han: - Du! Det var en gubbe som cyklade om mig på en raksträcka och jag tänkte, NEJ, jag ska fan ta honom! Och med lite Whitney Houston i hörlurarna så bara svävade jag förbi honom!
Jag: - Nä, men vänta nu här, med Whitney Houston i hörlurarna?? Det är vad som får igång dig eller?? HAHA! Jag hade nog förstått bättre om det var techno eller nån hardcore låt liksom!
Han: - Ehhh.
Jag: - Vilken låt pratar vi om? I will always love you? Run to you? 
Han: - Sluta mobbas!
 
Det känns som min kärlek till Whittan har smittat av sig på honom ordentligt :D
 
 

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0