Vecka 37, bara 3 veckor kvar!

Jahapp, tre veckor kvar. Spännande! Jag ser så mycket fram emot att se den lille krabaten som ligger där inne och sparkar och har sig.. 





12 kilo har jag gått upp. Återstår att se vad det blir i slutändan! 

Igår var vi på Babel och kollade på Polacken som hade spelning med sitt band. Trevligt! Började med en plankstek på Mascot på Möllan, mums! Babel var mindre än vad jag förväntade mig, men det var ändå ganska mycket folk som kommit för att se bandet. Vi hade med oss Mangon, som vi känt väldigt många år, både jag och Kevin. Tog en skithäftig bild på Kevin och Mangon, det råkade lysa en scenlampa på grabbarna precis när jag klickade :D


Häftet!

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0