Vart fan tog blev tiden av?!

2018.
 
Hur hamnade vi här?! Satt precis och läste igenom min förlossningsberättelse här på bloggen och herregud, det känns som om det var igår. Men 3 år?? Skojar ni med mig?
 
Vad händer i livet nu då?
 
Bonusbarnen har fyller i år 11 och 12 år. Dom börjar bli mer och mer "vuxna" och börjar så smått leva sitt eget liv med kompisar, sociala medier och fritidsaktiviteter. Jag och Kevin försöker dra i handbromsen ibland så att livet inte går alltför fort för dem. Just nu väntar vi besked från kollo och de lilla tjejen vill även söka in till Wild Kids så just nu håller vi på med en anmälan till det. Håll tummarna för att hon kommer in :)
 
Mini-irländaren blir 3 år i sommar. Han har blivit så stor och så förståndig på så kort tid. Mitt hjärta bara blöder när jag tittar på bebisbilderna och tänker hur mycket han har växt och utvecklats. Nu pratar han i tid och otid. Ett konstant babblande är det från hans sida. Han har ett jäkla humör också. Jag vet inte riktigt var han fått det ifrån, jag har mitt kvar. Och han är en sån typisk kille. Så fort han inte har ätit eller sovit tillräckligt så kastas det saker omkring sig. Och rösten på denne lillkillen alltså. Herregud. Alla som får höra hans stämma när han inte får som han vill eller blir ledsen höjer på ögonbrynen. Eh ja. Han har nog en lovande karriär som operasångare eller sopran.
 
Just nu är det världens vinter i Skåne, det är inte ofta vi har så här mycket snö. Det har kommit typ 30 cm på ett par dagar och vi var ute och åkte pulka hela helgen, mysigt! 
 
Jag har en fundering på att blogga lite igen. Vi får se hur det utvecklar sig!
 
Bjuder på en bild från förra helgen när vi var på Lalandia och röjde, hela familjen annorlunda och även 2 kompisar till tjejerna!
 
 

Kommentarer
Postat av: NicoleWar

AllExpress Endless coupons, discounts, promotions and flash deals. Competitive Prices On More Than 100 Million Items. Check Out All Deals on AllExpress. 24*7 Customer care. Buyer's Protection. Free Shipping Worldwide. Secure Payment Method.


[url=https://bit.ly/35c29AV]very fast. Sportswear .Anytime[/url]
[url=https://bit.ly/2TKdfKF]inexpensive. Outerwear .always[/url]
[url=https://bit.ly/3v3EZXR]fast. Apple iPhone .Anytime[/url]
[url=https://bit.ly/3v3EZXR]The best products. Women's clothing . to anywhere in the world[/url]
[url=https://bit.ly/2TKdfKF]The best products. Clothes for babies . to any place[/url]




@a

2021-06-15 @ 19:35:38

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0