Google

Det är ganska kul att se när folk googlar sig hit.. hur dom stavar mitt namn och vad dom söker på.. ett antal letar efter NIMROD - psykopaten och en del har letat efter konstiga grejer.. typ "analplugg" som jag babblar om i detta inlägget.. och så då till stavningen av mitt namn.. endast ett par stycken kan få det rätt.. alltså söker efter missKaroline+blogg.. det flesta får det fel och sökningarna brukar se ut såhär: misscaroline, miss karolin blogg, misskarolinas blogg, carolinsblogg.. ja, ni fattar nog.. och jag är ganska van.. jag tror inte någon har lyckats stava mitt namn rätt första gången.. och när jag var liten var jag jättelessen över att det aldrig fanns mitt namn med när man skulle köpa sånna grejer där det stod ens namn på.. typ mössor och sånt.. och jag var jättearg på mina föräldrar för att dom tvunget skulle ge mig ett namn med så annorlunda stavning.. men nu är jag glad över det.. för det finns inte många med mitt namn.. så jag är typ one of a kind.. eller ja.. det är jag ju i vilket fall =)

Eller vad säger du Gun, jag kanske är en av grabbarna? =D

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0