Lördagens bravader

Vi va ute i lördags.. vi tre blonisar.. gud vad blonda vi ser ut på detta fotot..



Efter ett besök i världens skabbigaste lägenhet drog vi in till lilla torg..



Vidare till stammisstället där vi träffade denna tomten som nog var hög på nånting..



Sen blev det McD.. vi avvek från vanligheterna och gick ner till Gustav Adolfs Torg och åt.. hungriga som fan var vi!



Walle tyckte att hamburgarna var små och torra... men hallå, dom kostar en tia.. what to expect??



Najs najt görls =)

Igår satt jag, Gun och lastbilschaffisen på lilla torg och njöt av livet.. och jag fick höra ännu en påhopp om hur jag bloggar.. det har blivit ett par nu.. först var det ju Yoda som tyckte att mina bilder var pinsamma.. det var det Herman som tyckte att jag var en nörd som skrev inlägget om grävmaskinen.. och igår fick jag höra av lastbilschaffisen att jag inte är mig själv i bloggen, att jag skriver saker som han inte vill ska vara jag liksom.. att han inte tror att jag är den känslolösa personen som jag utmålar mig för att vara... men, jo, så är det nog just nu.. när jag lärde känna lastbilschaffisen var jag en annan person.. jag hade mått dåligt länge, haft en sjuk ångest dagarna i ända och jag hade en person som jag älskade just då som stöttade mig.. jag mådde bra den ena dan och pissdåligt nästa och jag kanske var lite mer känslosam då, lite gladare men ändå lite ilsknare allt som oftast.. efter att jag flyttade från huset och efter allt skit som hänt med J har jag blivit någon annan.. man har blivit bränd som fan men ändå haft dom bästa dagarna i mitt liv och jag har för dom första 2 åren på 27 år levt utan en pojkvän.. jag har fan haft kille sen jag var 16! Man får lite andra perspektiv på livet som singel och jag känner nog mig själv bättre nu än jag nånsin gjort, jag känner att jag har utvecklats och inte stått stilla i ett dåligt stadie i livet.. det är skönt.. visst känner jag mig ensam ibland också, men jag har trots allt Mullemys som jag älskar och som gärna och ofta myser till det.. och sen har jag ju Twilight att sitta och dregla över, fick hem den riktiga filmen igår!

Så ikväll blir det att kolla kommentatorsspår och extramaterial... LÄNGTAR!!

Kysssss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Precis som om du inte kommer se hela filen!

Men hallå duhar ju alltid mig oxå om du känner dig ensam!!

2009-04-29 @ 10:38:17

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0