My sweeet Blondie

Försökte mobilblogga för ett jävla bra tag sen, men det funkar inte.. möööeeeeg.. har varit ute och cruisat med Gunsan, ställde på cabben idag så nu känns det att det snart är sooooommar! Whittan på högsta volym, kan inte blir bättre, aj laav it!

När jag körde från jobb vid lunchtid stack jag bort till Baltiskan och rekade var vi skulle servera på söndag.. jag och Gun ska vara jätteduktiga servitriser på EM i Juniorbowling för 200 gäster.. ska bli skitskoj, tjänar pengar gör vi denna gången också, det brukar vi inte göra! Förra gången när jag och Yoda serverade på Fritidsförvaltningens personalfest fick vi fribiljetter till invigningen av Malmö Arena som betalning och det var ju inte heller helt fel.. fast denna gången hade dom ju kunnat kasta till oss varsin lammis som vi kunde dra över en helnatt.. men vi får väl nöja oss med pengar då ;)

Måste bara säga att jag älskar dig in lilla Blondie för denna kommentaren på mitt inlägg om Påhopp:

blondie om Påhopp:
hehe skit bra BRUDEN,,du kan ju fan skriva vad du vill,,,om nu tjejerna är så dumma och är tillsammans med killar du *********** och dessutom vet om det!!!!! är det ju upp till dem hahahaha ...YOU GO GIRL ;)
09 April, 20:53

Haha.. du har så rätt gumselumsan, men alla tjejer kan inte vara lika starka som vi och dumpa idioterna! Vi har alla haft killar som varit otrogna mot oss och dom har åkt ut med huvet före, försökt komma krypande tillbaka men det är inte lönt.. kärleken och förtroendet är förbrukat.. och tjejerna som dom varit otrogna med har egentligen gjort oss en tjänst, bevisat att svinen inte var nåt att ha! Oounnann eller väääck! haha =)

Nu ska jag lägga mig och läsa ut den 4:e Twilight-boken... mår fysiskt dåligt för att hela serien är slut.. men sen har man ju fixat Midnight Sun.. en outgiven femte bok som läckt ut på internet så jag har ju lite till att längta efter =)

Vi ses i vimlet

Kysssss

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0