Does size matter?

Efter att Mr Klister länkat till mig angående mitt inlägg om Big Boys - Big Toys i sin väldigt underhållande blogg så har jag sett att det är ett antal människor som varit inne och läst mitt inlägg. Jag helt enkelt antar (eller jag är nästan helt säker på) att 99% av dom som klickat sig in här är män och att 100% av dom männen är fruktansvärt nyfikna på vad vi tjejer har för åsikt om storleken (eftersom det är det han syftar på i sitt inlägg) Så jag kan ju bara beklaga att mitt inlägg inte handlade om storleken utan om en så tråkig sak som lastbilar.. (eller ja, tråkig och tråkig, häromdan gick det ju en dokumentär om män som hade sex med sina bilar) ...jag lovar att jag en dag ska ha ett långt utlägg om storlek =)

*fniss*

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0