Partynight nr....187?

Jaha, lördagen (som då också var min födelsedag) blev rolig som vanligt när man är med mina crajzy brudar.. började hemma hos Lillharpan med lite nostalgi musik och lite sökande efter Tjing Tjing (haha, Tutti Frutti om någon kommer ihåg det programmet. Gick på tv3 när vi var yngre med Bruno och Dominika som progamledare) Upp i stan och in på gode gamle Harrys, spelade skitbra musik så det var nog den braua djn som stod i båset. Träffade en gammal skolkamrat i kön utanför, så jävla ball är hon.. Socialbidrag! Hihi.. Usch, blev nästan så att jag hade två ex i lokalen i lördags men det blev inte så som tur var, räcker ju med att träffa ett ex på en kväll =) Dansade som fan gjorde vi, började redan hemma hos lillharpan när jag skulle visa mina Dee Dee moves (hon bakgrundsdansaren E-type hade innan)
Så här såg det ut..

         

Inga kommentarer till dom fotona.. här kommer dom enda som blev bra:

              
Lillharpan med sprit i famnen,   Me und HH
ovanlig syn? =P

               
Yoda och Lillharpan                     Mina fd svärsystrar, puss på er

och till sist...


1 st ond katt

Hoppas på att Guns kamera har fler foto som blev bra, har ett svagt minne av att där blev en del filmer också? hmmm.. bland annat på min underbara Dee Dee dans och NÄÄÄ, nu kom jag på.. min underbara version av TLC - No Scrub.. ajajaj.. det är inget att lyssna på för känsliga öron..

Idag är det iallafall bokat behandlingar till spa-och-mys-helgen i Fahallan (aka Falkenberg).. oljemassage.. oooeeee va skönt det ska bli, sen ska det mysas på alla hjärtans dag, hihi =) Looooove =)

Läste förresten i Kvällsposten igår om maffiosokriget som pågår i Malmö och typ alla andra storstäder i Sverige. Det har startats ett nytt gäng som kallar sig 187 (LA polisens kod för mord) och dom är tydligen en hel del medlemmar i Malmö. Det är också typ det enda gänget som tar in tjejer. En av medlemmarna hade kommenterat det hela med att "Det är mycket mer förnedrande att få sina fingrar avklippta av en kvinna"... tja.. kanske ska söka medlemskap där, mina färdigheter kanske kan komma till användning?

Har varit ute och gått en lång runda med Polisen idag, det var najs, behöver komma ut och rör på mig mer och dessutom måste jag sluta röka på jobb. Fattar inte varför det ska va så jävla svårt, jag har inte rökt alls där innan så nu får det fan va slut med det! NUU!

Kyss

Döden är livets sätt att säga "Du är avskedad"


Kommentarer
Postat av: Tegen

Snart 35 gumman, grattis och antiagekrämen ser ut att funka, men shit, du är en bra bit över halvvägs till 50 nu asså, ille ;-)

ÅNGEST kommentar hi hi födelsebröstsmekning....

2009-02-09 @ 21:45:27
URL: http://tegtalarut.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0