Smällfet

Igår stannade jag hemma, av olika anledningar.. så att jag fick iallafall tvättat, städat och dammsugat... tog det lugnt och åkte med mamsen för att kolla på lägenhet till min Farfar som behöver nytt boställe.. det är ganska konstigt.. folk klagar på att det inte finns några lägenheter att få... dom letar inte ordentligt.. det tog min mor 2 dagar att hitta en tvåa på Slottstaden, skitstor balkong, nyrenoverat kök... fan, om inte jag hade haft min pärla så skulle jag lätt kunna bo där! Så till er som bölar om att ni inte hittar nån lägenhet, skyll er själva, det går att hitta om man verkligen vill!

Det är konstigt hur folk hittar in till ens blogg ibland... idag var det nån som googlade sig hit genom att söka på "smällfet tjej" hahahah... (som jag babblar om i detta inlägget) hjärnan spinner då vidare på varför man vill söka på frasen "smällfet tjej"... örk... jag ser en sån 250 kilos klump framför mig ligga och streta med alla bilringar framför kameran, med trosor stora som dom Jack Black visar upp i Min stora kärlek..



På tal om vikt så vägde jag mig igår hemma hos mor (vägrar köpa egen våg, då kommer jag bara stå där i tid och otid) resultat: -2 kg... vilket innebär att jag väger 57 kg... Vilket i sin tur innebär att jag har ett BMI på 18,6.. gränsen för undervikt går vid 18,5.. hmm.. jag skulle behöva en feeder.. är det nån som kan hitta en sån kille till mig? 

 Ikväll blir det bara att gå ut o sätta oss på möllan och snacka skit för att fira att J är klar med sin uppsats.. wiii..

see jo

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0