Läker verkligen tiden alla sår?

Idag är det Abba-special på Skånemästaren på P4.. hmm.. dom har inte gjort reklam för vad det är för ämne i kvällens Karlavagnen men ska lyssna om det kommer.. eftersom Britt (som sitter i samma rum som jag på jobb) tycker att P4 är den bästa kanalen ever made så har vi kompromissat att om hon får lyssna på den dagarna i ändå så sköter hon också disken.. och det är ett jävla bra deal om man heter Karoline och det värsta man vet är att diska..

Snart är det februari, och jag blir 27... år... gammal... 26-strecket var inte så hemskt.. 27 är värre... och ännu värre blir det när det ska passeras 28... *ryser*

Ska ut till gudbarnen ikväll och mysa, prata.. försöka få rätsida på mitt huvud.. känns som någon sågat av skalpen, tagit en slev och rört runt lite i sörjan och sedan satt tillbaka den igen och sytt lite sådär på måfå.. en illa utförd form av lobotomi kanske.. kroppen är i uppror.. men kan inte göra nåt åt det.. bara att rida ut, tiden läker alla sår eller hur var det nu? synd att det ska ta sån jävla tid bara.. ska nog träffa J imorron och prata.. prata... prata..

hahah, nu har nån googlat sig hit igen.. genom att söka på ordet "analplugg"  som jag alltså babblar om i detta inlägget. *asg*

Kallt, jävligt, grått och blåsigt, kan det bli värre?

kyss


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0