Blond?

Jag fick ett sms idag där det stod såhär:

Gösta kom in och sa att det var snö på vägarna.
Då blev Inga arg o stormade ut ur rummet.
Inga berättade för Kurt vad som hade hänt,
då kom han in och petade Gösta i magen o
vrålade SLUTA!
Då blev Gösta sur, men då tog Tage honom
i handen och sa kan du hjälpa mig knyta skorna?

Grattis J! Det är nog typ det skummaste sms:et jag nånsin fått! Längesen man såg honom, får kanske bjuda på en cigg nån dag, vi är tydligen grannar nu också så då får vi ju mötas på halva vägen, vilet är gräsmattan utanför mig =) Trodde först att det var som jag var blond och inte fattade nån rolig historia eller nåt, men sen tänkte jag på vem som hade skickat det och kom på att nä, han kan verkligen sitta och hitta på sånna grejer =) Haha, glömmer aldrig vår kväll när jag fick en LP-skiveskål i present =)

Lunch!


Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0