Låt den rätte komma in

Det är ganska kul att se när folk googlar sig hit.. analplugg var det någong som letade sig hit på nån gång.. som jag babblar om i detta inlägget.. igår var det nån som gogglade "misskaroline helvete".. haha.. vad letar man efter då? Måste få en jävla massa träffar eftersom jag svär typ i varje mening i varje inlägg =) jag vet, det är inte särskilt snyggt på en tjej, men jag kan inte hjälpa det.. det blir så bara =)

Igår var Mr M här och vi såg Låt den rätte komma in. Bra film, men jag tänkte på Gun när jag såg den. Den går sjukt långsamt och det händer inte mycket alltså. Gun hade fått panik, skrikit "ANTIKRUNDAN!" och sprungit ut från lägenheten i 120 om hon sett filmen. Men den var ändå bra på nåt sätt..

Jag är hemma från jobb idag.. min mage vill inte alls som jag vill och bara gör revolt. Så jag och Mulle spenderar dagen i min älsklingssoffa på balkongen..

Tänkte lägga in en bild men jag ser ut som ett sprängt utedass så det var inte ens att tänka på.. ni får ett klipp från På spåret istället som jag inte kan sluta garva åt..



Björn Hellbergs reaktion är så jävla ball =)

Kyss

Kommentarer

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0