Ding?

Jag kom att tänka på ett mail som min mamma skickade till mig när @wahlstrm (också känd som Stockholm i min inre krets, se detta inlägget) var nere för ett par veckor sen.




Jag ringde upp och frågade om hon nu såhär i efterhand tycker att hon var särskilt smart? Jag har ju faktiskt träffat honom innan. Hon förklarade det med att han kanske bara var snäll första gången för att sedan komma tillbaka för att kallblodigt väldtäktsmörda mig. Jag förklarade att ja, det är ju klart han gör, eftersom han får ut så mycket av att åka ända ner från Stockholm för att mörda mig och sen åka hem igen. Och sen kan man inte våldta en frivillig. Hon erkände väl sen att det kanske inte var så smart tänkt. Jag frågade om hon hade väckt pappa mitt i natten också? "Nej, såklart jag inte gjorde, han hade ju trott jag var knäpp!"

Hon är för go min mamma :)


Kommentarer
Postat av: Grannen ovan

hahahahaha låter som min mamma! Kan inte va lätt att va mamma till en dotter... =P

2010-05-11 @ 13:51:00
URL: http://www.metrobloggen.se/SandraRe
Postat av: Lissan

hahaa.. det måste ligga i blodet, mamma ville åka hem till mej o kolla så jag levde (när jag hade en stockholmare här )för tänk om han hade mördat mej m.m.m.m.m.m. .. suck hahaa.. kram

2010-05-11 @ 17:37:33
Postat av: @wahlstrm

ehhh Okeeeej? :)

2010-05-12 @ 09:25:39

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0